Book Now

WEB CHECK IN

Σχέδιο Δράσης

Σχέδιο Δράσης

Σχέδιο Δράσης

Σχέδιο Δράσης για την Πρόληψη Covid-19

Υπεύθυνος Εφαρμογής Σχεδίου Δράσης: Γιάννης Ασλάνης
Συντονιστής για την επίβλεψη του Σχεδίου Δράσης: Μαρία Χατζηπαράσχη

Υπεύθυνοι για την τήρηση των Πρωτοκόλλων ανά τμήμα:

  • Αλέξανδρος Κανάρης / F&B
  • Ειρήνη Ματανά / Housekeeping
  • Ηλέκτρα Μανουσακίδου / Housekeeping
  • Αργύρης Παπαδόπουλος / Front Office 
  • Χρήστος Κουμανδάρης / Maintenance
  • Κώστας Κούρος / Kitchen

Κοινόχρηστοι Χώροι

  • Το προσωπικό του ξενοδοχείου τηρεί όλα τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού.
  • Εφαρμόζεται διαδικασία θερμομέτρησης του προσωπικού κάθε πρωί.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου υπάρχουν τοποθετημένα αντισηπτικά διαλύματα (σταθερές ή μη συσκευές) για την ξηρή αντισηψία των χεριών.
  • Τα έπιπλα των κοινόχρηστων χώρων έχουν αναδιαταχθεί έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός (4 άτομα/10 τ.μ.)
  • Parking: οι πελάτες προτρέπονται να παρκάρουν / ξεπαρκάρουν οι ίδιοι τα αυτοκίνητά τους.
  • Κοινόχρηστες τουαλέτες: έχει τοποθετηθεί σήμανση που προειδοποιεί τους χρήστες να αποφεύγουν τον συνωστισμό και να εκκενώνουν τις λεκάνες με κλειστό το καπάκι για την αποφυγή μετάδοσης του ιού μέσω του αερολύματος από την τουαλέτα.
  • Έχει δοθεί έμφαση στην μη επανακυκλοφορία του αέρα και τον καλό φυσικό αερισμό στα δωμάτια και στους υπόλοιπους χώρους του ξενοδοχείου. 

Πρωτόκολλο υπηρεσίας υποδοχής

  • Υπάρχει διαθέσιμος πλήρης ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος (γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιές, μακρυμάνικες ρόμπα, θερμόμετρο laser).
  • Έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά διαλύματα στην υποδοχή του ξενοδοχείου, για χρήση από τους πελάτες (σταθερές ή μη συσκευές).
  • Όλες οι επιφάνειες της υποδοχής απολυμαίνονται σχολαστικά σε τακτούς χρόνους.
  • Ο χώρος της υποδοχής έχει διαμορφωθεί κατάλληλα (διάταξη επίπλων) και έχει τοποθετηθεί επιδαπέδια σήμανση, ώστε να εξασφαλίζεται η απόσταση δύο μέτρων μεταξύ πελατών που εξυπηρετούνται.
  • Έχουν ληφθεί μέτρα για την μείωση ατόμων που αναμένουν σε ουρά για να εξυπηρετηθούν και για μείωση του σχετικού χρόνου αναμονής.
  • Υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικού chec-kin και check-out.
  • Υπάρχει δυνατότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικής πληρωμής των δαπανών διαμονής. 
  • Όλες οι κάρτες - κλειδιά απολυμαίνονται πριν την χρήση τους (σε ειδικό δοχείο απολύμανσης).
  • Έχει διευρυνθεί ο χρόνος μεταξύ chec-kout και check-in. Το check-out πραγματοποιείται μέχρι τις 11:00 και το check-in από τις 15:00 μμ. Έτσι εξασφαλίζεται χρόνος αρκετός για την σχολαστική καθαριότητα και απολύμανση του δωματίου καθώς και ο επαρκής αερισμός του πριν την χρήση του από τον επόμενο πελάτη.
  • Δεν επιτρέπεται η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

Πρωτόκολλο υπηρεσιών ορόφου, δωματίων και κοινόχρηστων χώρων

  • Έχουν ενισχυθεί οι υπηρεσίες υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου».
  • Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον καθαρισμό, την απολύμανση και τον  αερισμό των δωματίων κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.
  • Πραγματοποιούνται τακτικοί έλεγχοι λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων (ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών)
  • Το προσωπικό καθαριότητας έχει εκπαιδευτεί στην τήρηση όλων των βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19,
  • Ο καθαρισμός δωματίων κατά τη διάρκεια της διαμονής πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των πελατών.
  • Η αλλαγή ιματισμού και πετσετών και η απογευματινή  φροντίδα των δωματίων πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν αιτήματος των πελατών.
  • Τα δωμάτια καθαρίζονται σχολαστικά, πριν διατεθούν σε επόμενο πελάτη και χρησιμοποιείται ατμοκαθαριστής για την απολύμανση όλων των επίμαχων επιφανειών των δωματίων και των μπάνιων.
  • Έχουν απομακρυνθεί από τα δωμάτια τα διακοσμητικά αντικείμενα, μαξιλάρια και κλινοσκεπάσματα.
  • Έχουν απομακρυνθεί από τα δωμάτια όλα τα κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλής χρήσης, όπως μενού, περιοδικά, κλπ
  • Έχουν τοποθετηθεί καλύμματα μιας χρήσης στα χειριστήρια των τηλεοράσεων και των κλιματιστικών.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες των δωματίων (πχ. ταπετσαρίες επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία >70°).
  • Υπάρχει σήμανση σε κάθε δωμάτιο που πληροφορεί των πελάτη για το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.
  • Παράθυρα και πόρτες δωματίων, ανοίγουν για τον φυσικό αερισμό του χώρου.
  • Το προσωπικό τηρεί όλους του κανόνες υγιεινής κατά την διαλογή ακάθαρτων λινών με χρήση των ενδεδειγμένων Μ.Α.Π. (ειδική ποδιάς μιας χρήσης πάνω από τη στολή, γάντια, μάσκα).
  • Τα χρησιμοποιημένα υφάσματα, κλινοσκεπάσματα και πετσέτες τοποθετούνται σε ειδικές κλειστές σακούλες ή σάκους με σχετική σήμανση, προκειμένου να μεταφερθούν στους χώρους πλυντηρίων.
  • Τα καρότσια μεταφοράς των κλειστών σάκων που περιέχουν χρησιμοποιημένα λινά απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.

Υπηρεσίες εστίασης

  • Εφαρμόζεται και τηρείται πρωτόκολλο HACCP
  • Η παραλαβή εμπορευμάτων  γίνεται από το προσωπικό του ξενοδοχείου με χρήση Μ.Α.Π.
  • Στον χώρο της κουζίνας τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις μεταξύ των εργαζομένων, όπως υποδεικνύονται από τις υγειονομικές αρχές.
  • Χειροπετσέτες, τραπεζομάντηλα και μαχαιροπίρουνα αποσύρονται και πλένονται, ακόμα και αν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί
  • Το πρωινό διατίθεται από τις 07:00 έως τις 11:00 για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Λειτουργία μπουφέ στο εστιατόριο

  • Απολυμαντικό μέσο χεριών έχει τοποθετηθεί στην είσοδο του μπουφέ και το προσωπικό συνιστά στους πελάτες να το χρησιμοποιούν καθώς πλησιάζουν στον μπουφέ.
  • Τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις κατά το σερβίρισμα των πελατών στον μπουφέ.
  • Έχει τοποθετηθεί στον μπουφέ ειδικό προστατευτικό διαχωριστικό (sneeze guard).
  • Το σερβίρισμα στον μπουφέ πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό εστίασης, το οποίο φέρει τα ενδεδειγμένα Μ.Α.Π. και τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού  COVID-19.
  • Κατά την κατανάλωση ποτών στα μπαρ σερβίρονται μόνο συσκευασμένα ατομικά συνοδευτικά.
  • Το προσωπικό του room service τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού  COVID-19 και χρησιμοποιεί Μ.Α.Π.
  • Εφαρμόζονται όλοι οι κανόνες υγιεινής των τροφίμων για τη μεταφορά τους εντός ξενοδοχείου.
  • Εφαρμόζονται όλες οι απαιτήσεις υγιεινής για την περισυλλογή των σκευών που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί από τους πελάτες. 

Κολυμβητικές δεξαμενές και εγκαταστάσεις υδάτων αναψυχής

  • Απαγόρευση λειτουργίας εσωτερικών κολυμβητικών δεξαμενών.

Υπηρεσία transfer πελατών

  • Παροχή αντισηπτικού στους πελάτες από τον οδηγό.
  • Ο οδηγός εξασφαλίζει τον φυσικό αερισμό του οχήματος.




To Grand Hotel Palace είναι ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Θεσσαλονίκη. Στο Grand Hotel Palace είναι συνυφασμένα τα χαρακτηριστικά και οι δημιουργικές αντιθέσεις της πόλης της Θεσσαλονίκης. Η κοσμοπολίτικη αύρα και η πολύτιμη αίσθηση γαλήνης, η παραδοσιακή ζεστή φιλοξενία και η αριστοκρατική ατμόσφαιρα συνθέτουν ένα μοναδικό καμβά μιας εμπειρίας που αξίζει να ζήσει κανείς.

 

Όροι Χρήσης

NEWSLETTER

Newsletters

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, 54628

+30 2310 549 000

info@grandhotelpalace.gr

www.grandhotelpalace.gr

Υπερήφανο Μέλος:
HAPCO
ICCA
TripAdvisor